Kreditai!!!

Autorius: Povilas/Žiogas
Paskelbta: 2017-10-04
Atnaujinta: 2017-10-04 19:10

Kreditai!!!

Sveiki visi. Kadangi jau praėjo šiek tiek laiko nuo kreditų įvedimo, norėčiau pasmalsauti ir pasiteirauti. Kokios jūsų nuomonės apie kreditus? Klausiu grynai iš smalsumo ir noriu realių nuomonių su argumentais pamąstymais ir panašiai. Gal įžvelgiate kokių nors pliusų, minusų. O gal tie trys kreditai į dieną suteikė jums daugiau laiko sau atitrūkstant nuo animės ir kompiuterio ekrano.  


Nesivaržykit ir brūkštelkit savo nuomonę.


Laukiu jūsų nuomonių.


Pagarbiai Žiogas.

Komentarai

Ponas Niekas | 2017-10-04 19:59:18

Moku kreditais kad galeciau paziuret anime iskarto, bet butu lb gerai keltu normalius anime , gal gerai padaryt balsavima anime kokius pirmaiusiai verstu tiem kurie moka kreditus, poto paskutinius tegu kelia neidomius anime, tiesiog pirmenybe teikt kurie moka, tokia mano nuomone nes mes mokame uz tai kad keltu kokius mes norim, nes kitaip nera prasmes moket kreditus jei kelia tokius kurie man neidomus, na zinau kad visiems skirtingai patinka poziuris i anime. Tiesiog tokia mano nuomone. PEACE!

Povilas/Žiogas | 2017-10-04 20:03:46

Kad norisi žiūrėti tai kas įdomu, aš puikiai suprantu, bet yra vienas bet. Kas išverst tai kas jums visiems įdomu kai vertėjų vos keletas, o redaguotojų dar mažiau Pati didžiausia bėda yra žmonių trūkume. PEACE!

Klaudijus | 2017-10-05 04:27:43

Kas dėl tų ''normalių anime'' skubesnio vertimo, pirmenybės, tai čia jau nuo vertėjo, redaguotojo priklauso, ne visi vienodu tempu gali versti ir redaguoti vienus ar kitus kūrinius, net jei asmuo tik ir vieną vertimą turi, tai nereiškia, kad greičiau atsiras, niekas neperims kito asmens vertimo vien dėl kažkokio prioriteto ir savo neatidės, tad kantrybės. Jeigu norisi bent kažkiek įtakoti vertimo, redagavimo spartą, tai mažų mažiausiai galite padėkoti, o ne piktintis ar klausti kada sekanti serija.

AmyDrawArt | 2017-10-06 08:38:16

Pirmas klausimas. Kas tavo manymu yra normalus anime?Balsavimai tavo manymu nepadetu nes visi spaustu rekomendacijas uz populiariausia anime. Tai geriau paciam skaitytis dometis zanrais. Man asmeniskai cia visi keliami anime yra geri ir idomus, zmones vargsta, kad isverst anime, biski nuvertini ju darba mano poziuriu

lukachan | 2017-10-04 20:05:22

3 creditai ira mazai labai butu bent 6 bet nuorint ziureti anime rekia butinai registrotis o tai reiskia blogiusiu atvejiu turesi pora accountu bet as ir mazai ziuriu vien del to kad dominčiu anime nelabai ira bet man asmeniškai beto komanda nera didele kad galetu versti beteka tai ok

Povilas/Žiogas | 2017-10-04 20:09:03

Trys kreditai prilygsta valandai laiko praleisto prie animės, o tai reiškia kad 6 prilygs 2 valandoms. Jei skaičiuojant TV serijas, o ne filmus kurie kur kas ilgiau trunka. Ir jeigu aš neklystu, tai nėra labai sveika jūsų akims sėdėti tiek laiko spoksant į PC. Tad padėkokit už regos tausojimą

Bautvis | 2017-10-06 14:33:09

pritariu

Bautvis | 2017-10-06 14:33:10

pritariu

karrrlito | 2017-10-04 20:12:05

galetu but daugiau kas uzsiimtu vertimais ir pansiai , manau atsirastu daugiau isverstu anime, tad atsirastu tikrai daugiau zmoniu kas pirktu tuos kreditus

Povilas/Žiogas | 2017-10-04 20:21:34

Tai priversk žmones versti ir redaguoti

yamiraida | 2017-10-04 20:24:05

Zioge tie tavo komentarai tikri pokstai anime megejams, sumazinti reikalavimus del kreditu nes daugelis meksta anime labai,ir kiekvienas pats spredzia kaip elgtis su savo egzincencija tai ir yra laisve .Cia vienintele svetaine kur vercia anime normalaiai lietuvoja tat kreditu sistema labai apriboja mekstamo laiko praleidima ir atsipalaidavima prie animes visa diena..Mazinkit reikalavimus.

yamiraida | 2017-10-04 20:25:05

Jai butum anime galingas megejas suprastum.

Povilas/Žiogas | 2017-10-04 20:45:21

Aš ne tik mėgėjas. Aš kur kas daugiau. Aš esu tas, kuris suteikia tau galimybę žiūrėti anime Lietuviškai. Aš esu tas kuris apsprendžia kas bus rodoma, o kas ne. Kada bus rodoma, kiek bus rodoma. Aš galiu padaryti, kad nebegalėtum rašyti komentarų. Aš galiu padaryti, kad galėtum neribotai visą dieną visą naktį žiūrėti anime už dyką arba už pinigus(Jei esi daili mergina, tinka ir natūra ) Aš galiu išversti anime šiandien arba rytoj. Ir tikrai žinau kas yra maratoninis žiūrėjimas ir kad jis neprideda nė sveikatos, nė suvokimo kas vyksta aplinkiniame pasaulyje. Tad turėkitės savo nemokamus tris kreditus ir rašykite rekomendacijas ar apžvalgas. Ir už tai bus atsilyginta.

Hutai | 2017-10-04 20:28:41

Tik priminimas visiems - galite turėti daugiau nei 3 kreditus, jeigu rašysite rekomendacijas ar apžvalgas. Prisikaupkit kiek norit ir darykit maratonus, niekas nedraudžia

Povilas/Žiogas | 2017-10-04 20:32:33

Šiek tiek pridėsiu. Rašykit normaliai protingai ir suprantamai, nes bent aš neduodu nė taško už tai kad parašote, "Man patiko nes buvo veiksmo ir kraujo rekomenduoju pažiūrėti." Čia tik pavyzdys

Hutai | 2017-10-04 20:35:06

Teisingai. Keletas argumentų kaip tik leis užsidirbti daugiau taškų.

Edimetra | 2017-10-04 21:33:07

Kas tie kreditai?

Povilas/Žiogas | 2017-10-05 07:13:45

Jei labai norite galiu supažindinti su šiais trimis ponais į dieną...

Edimetra | 2017-10-05 09:26:57

ne, gal nereikia nors anime ir nebežiūriu čia maratonais

Dandis | 2017-10-04 21:46:42

Reik daryt kompromisą. Vertėjai nelabai nori versti kas patinka lankytojas, viskas aišku ne visada noro turi ir laiko net tam kas pačius domina. Jei kažkiek pati komanda galėtų prisidurti tai ir nebūtų tokios didelės bėdos manyčiau dėl žmonių trūkumo, kai patys daugiau laiko galėtu skirti. Tai kodėl nepadarius užsakomus vertimus? Gal mažiau ir paprašaikų būtų, turėtu pasirinkima, nes suprantu kad tos narystės esamiems vertimams labiau o ne galimiems. Jei būtų toks balsavimas kaip pagal Ponas Niekas tai kažin ar labai paskatinsi taip vertėją, redaguotoją.

Klaudijus | 2017-10-05 04:37:37

Gan slidus šis reikalas, nemažai kas dar neapsiprato su tais kreditais, turi nusistovėti. Pats turiu abejonių dėl to, o ir tai klausimas, ar žmonės iš tiesų būtų linkę susimesti tarpusavyje dėl norimo vertimo. Bet kuriuo atveju, dar yra ką geriau patobulinti ar padaryti.

Gin | 2017-10-04 22:45:17

Aš gal labiau apie pačią narystę trumpai. Iniciatyva gera, bet yra toks niuansas - ne visi moka užsisakyt tą narystę. Atsižvelgiant, į tai, jog ši idėja buvo įgyvendinta dėl tolimesnio serverio išlaikymo, manau reiktų atsižvelgti, jog visi nariai, norintys užsisakyti narystę, sėkmingai ją užsisakytų. Suprantu, jog dažnai prašosi pagalbos, ar tiesiog skundžiasi, kaip blogai padaryta sistemą - bet nereiktų elgtis taip pat. Nemaža nemokančių užsisakyt dalis yra vaikai, arba vyresnio amžiaus žmonės iš kaimų, kur neturi didelio raštingumo pagrindų ir nelabai moka sekt rašytinių instrukcijų. Kaip sprendimą, siūlyčiau padaryt gidą, su paveiksliukais ir detaliais paaiškinimais kiekvienam mokėjimui.

Dabar kalabant apie kreditus. 3 yra labai didelis skaičius, manau 2 per akis būtų. Ypatingai kai pastebimos replikos šaukykloje, ar kitur, dėl neįdomių vertim, verčia susimąstyt ar narystės pirkimas išliks tolygus/augantis ar ne. Aš tiesiog siūlyčiau (jei įmanoma) stebėti bronzinių/sidabrinių/auksinių statiską ir sudaryti kreditų paketą vietoj to. Žinoma, tai pilnai "neįdomių anime" dilemos, bet visgi žmogus sulaukęs "įdomaus" anime bus pelningai investavęs pinigus į jūsų paslaugas, nei nusipirkęs narystę ir pažiūrėjęs tik kelius episodus kurie yra jų atžvilgiu "šlamštas".

Čia tik pasiūlymai. Šiaip pati kreditų sidtema - išeits link stabilios svetainės, nėra blogas daiktas, kaip daugelis skundžiasi.

Klaudijus | 2017-10-05 04:14:21

Tiesą sakant, buvo ketinta pradžioje duoti dvi peržiūras, bet nusprendėm šiek tiek daugiau duoti ir padaryti, jog patys galėtų nemokamai gauti. Šis projektas nėra paremtas komercija, kad taip stipriai plėstųsi šiuo klausimu, iš tų kreditų pirkimų daugiau vargo gali būti, o ir tai neribotos peržiūros visą mėnesį už 1.5 euro nėra daugm, bet jeigu domina tik keletas naujų anime, tai trys peržiūros į dieną pats tas.
O kas dėl gido... gyvenam tokiam amžiuje, kai trimečiai vaikai moka internetu naudotis, nemaža dalis tiesiog užsispyrę, kažko paysera vieniems neįtinka, nors yra ir kitų variantų, nori mobiliu užsisakyti, kas ne į naudą pačiam pirkėjui, ar tiesiog tingi pasigilinti, tas pats kai su kitais čia parašytais gidais, praleidžia pro akis ir užduoda tuos pačius klausimus, į kuriuos ten atsakyta.

Edimetra | 2017-10-05 07:34:29

sakai vyresnio amžiaus.... kaip manai koks vyriausio čia esančio nario amžius? net mano močiutė su išmaniuoju tel naudojasi

Gin | 2017-10-05 08:34:04

Jei mano senelis naudojasi VR prietaisais, tai nereiškia, kad visi naudojasi tuo (ar moka naudotis). Tiesiog tikrai pasitaiko žmonių, kurie tikrai apie internetinius pavedimus, arba brūkšninius kodus labai nesuvokia ir dėl to negali užsisakyt, dėl ko kyla paskui pykčiai ir eilinį kartą abiejų pusių nepasitenkinimai ir keiksmai, bei visoki siuntimai ant žemės ar ant kelių.

Edimetra | 2017-10-05 08:51:02

bet klausiau ne to, kokio vyriausio amžiaus nariai čia lankosi? kad nesugebėtų užsisakyti narystės

Gin | 2017-10-05 09:04:16

„... nemokančių užsisakyti dalis yra vaikai, arba vyresnio amžiaus žmonės iš kaimų..“. Vyresni nei 18 metų žmonės. Ne visų kišenės pilnos pinigų, tai ir neturi laiko išmokti naudotis tokiais dalykais dirbdami ūkinius darbus.

Edimetra | 2017-10-05 09:26:14

tu rimtai? rask man tokį asmenį, gal tada patikėsiu tavo teorija

sahara789 | 2017-10-05 19:59:42

Nusišneki, manai kaimo žmonės nemoka naudotis elektronine bankininkyste ir padaryti pavedima žmogui, įdomu tad kaip jie susimoka už elektra ar interneta

black | 2017-10-22 00:47:39

Kodėl būtinai iš kaimo?

Gin | 2017-10-05 09:49:50

Aš rimtai. Net visos tos girdimos frazės kaip „Kaip užsisakyti narystę sms būdu, nes nemoku paysera“ vien pasako, jog žmogus nieko nenutuokia, kaip užsisakyt.

Gin | 2017-10-06 14:24:01

Nežinau kokiam rajone jūs sahara789 gyvenate, bet ten kur aš gyvenu, kas metus susimoki už elektrą (jei bute gyveni kas mėnesį), o už internetą - kas mėnesį, ir ne internetu moki, o eini į tokią vietą, kuri priima atsiskaitymo korteles. Aišku galima ir internetu ten atsiskaityti, bet nemanau, kad labai populiarus toks būdas, ypatingai kaimuose. O visa esmė ne bankininkystėj, o tiesiog nežinojime, kokiais būdais nariai gali įsigyti narystę. Apačioj šito straipsnio yra gyvų pavyzdžių, kurie dar nelabai suvokia, kokie yra būdai įsigyti narystes.

weedman420 | 2017-10-05 00:15:11

Šeip įdėja gera su tais kreditais , verčiat plušat kol kiti tik spamina kada naujas epas, už tai nieko negaunat. dabar jau bent kišenės truputį padidės, gerai kad išvis 3 epus per diena paziuret eina ( neperziuri viso anime per para laiko ) tai ir paiam daugiau laiko atsirado

AnimeHerojus61 | 2017-10-05 07:01:06

Kreditai visai jėga, mat aš vis tiek žiūriu vienu metu tik vieną anime, bet biški nervai paima, kai užsikabini...bent jau gerai, kad yra rekomendacijos ir apžvalgos, gali šiek tiek labiau pasismaginti... o jeigu pridėtumėte kreditą ir būtų 4, tai būtų tobulas puslapis... jei neužsikabini, kreditai ne taip jau ir blogai, mat vertėjai negauna jokio atlygio...kai nieks nepaaukojo, bijojau, kad nebebus puslapio išvis.

Saulius3130 | 2017-10-05 08:56:34

su taskais viskas ok, butu kitas prasymas, ar iseitu padaryti kaip filmai in kad pamygi ant naujienos ir matai ne tik 6 naujausiu ikelimus, bet bent kokius 12-16. nes bent as susiduriu su tokia problemike, kad matau anime kuria noreciau paziureti, bet negaliu nes reik laukti 3 dienas, o per tas tris dienas tas anime dingsta is pagrindinio saraso o as ir nebeatsimenu koki ten norejau ziureti

Edimetra | 2017-10-05 08:59:37

ankščiau ši galimybė buvo, bet dabar kažkur dingusi

Victionas | 2017-10-05 09:32:00

Viskas gerai su kreditais bet kai nori ziureti visa anime neusteks delto as siuliciau 6 kreditus i diena. Ir dar as visalaik paziuriu 3 serijas ir einu nuo pc pvz 1 valanda ir poto griztu taip dariau kai nebuvo kreditu.

Exist | 2017-10-05 10:22:51

Anime dabar išvis beveik nežiūriu, o jei ir žiūriu, tai siunčiuos iš torrentų, tiesiog taip čia užeinu pažiūrėti, komentarų paskaityti ir pnš, bet nuomonė apie kreditus teigiama. Ankščiau dauguma kaip siurbėlės tiesiog laukdavo kol kiti už juos sudoneitins reikiamą sumą serverio išlaikymui ir žiūrėdavo anime kiek norėdavo iš kitų kišenės. Dabar jei žmogui neužtenka 3 kreditų per dieną jis turi pats prisidėti prie šios svetainės (parašant anime rekomendaciją arba perkant kreditus), o ne tiesiog naudotis kitais žmonėmis ir dar nieko nedarant reikšti savo nepasitenkinimus, kad verčiami jiems neįdomūs anime ir pnš. Tai tiek.

Edit: Mačiau čia nepasitenkinimų kreditų skaičiumi. Kaip ir Žiogas sakė, 3 kreditai - valanda anime žiūrėjimo, filmus žiūrint išeina dar daugiau. Valandos laiko tikrai užtenka, namų darbus bent padarysit. O jei labai norisi daugiau pažiūrėti - rašykit anime aprašymą/rekomendaciją, pasimokinsit rašybos, normaliai sakinius sudarinėt. Tai ir naudos bus jums patiems.

Yukixo | 2017-10-05 13:01:28

Bent jau aš asmeniškai, nebesilankau čia tiek kiek kadaise. Kreditū idėja buvo gan gera, bet kaip man tai angliškai geriau žėt.

KristupasC | 2017-10-05 14:18:53

Galėtumėt padaryti, atskira rėmimo skilti norimam anime Tipo pasirenki anime, paremi ir jai susikaupia kokia suma kuris nors vertėjas galėtų ta anime išversti ir suredaguoti ir jam pelnas atitektu. Panašiai kaip filmai.in padarė .

Yukixo | 2017-10-05 14:43:14

F.in ... Tu logiskai bl mastyk.. Uz 20min serja praso 2.5k tasku kur gal tik 100kainuoja 5e..

KristupasC | 2017-10-06 15:50:45

Parašiau PANAŠIAI, o ne kaip f.in. Tiesiog, kad pačius vertėjus, redaguotojus paremti už motyvacija ar už anime...

Vysnius | 2017-10-05 17:56:12

Nesiremkit f.in pavyzdžiu, patys sugalvokit unikalų variantą, galbūt tai bus kažkas naujo ir inovatyvaus, kas tiktų šiam puslapiui.
Labai naivu būtų manyti jog suaukojus tam tikrą sumą, visas anime bus ras dva išverstas per savaitę(pvz 24serijų), o dar gilinantis į visų pageidavimus, kurie dažniausiai būna skirtingi tai irgi laabai užsitęstu visas reikalas...
O šiaip dėl kreditų ir narysčių formos viskas super, sumokėti ~2e per mėnesį ir kada nori kiek nori gali žiūrėti anime yra tikrai gera idėja. 3 kreditai irgi yra per akis.

mitsuru | 2017-10-05 18:35:42

Žiuriai Upisa kad negalima išgyti kreditu su banko Karotele o tik suknistu bankiniu pavedimu nes dabar bl riekia po viskiais maximas vaikščioti ir panašias suodinas skyles ir tt

Povilas/Žiogas | 2017-10-05 19:57:43

Tai pervedinėk iš savo sąskaitos į sąskaitą.

AmyDrawArt | 2017-10-06 08:30:10

Nebeverk vaikas

Jungkook | 2017-10-05 19:54:04

nu ka vaikai nebesilanko šeme puslapi tikrai , ateities karta lietuviu nebežios kas yra anime tik tiek kiek televizorius parodo ir viskas. Aš pinygu neturiu(tokiom nesmonem) jokiu elektoniniu banku nebus žodžiu šudas čia pas jius.Čia dar kaškoks laikais skaičuojasi aš darba turiu ,kaip jiusu manimu kanor pasižiuresiu per viena išeigine?ka ? pinygu siurbeles aš esu isitikinusi 100% kad tai i gera tikrai nenuves

Povilas/Žiogas | 2017-10-05 19:59:53

Galėčiau patarti ką daryti, kad būtų galima daugiau nei tris serijas per dieną žiūrėti. Bet kai tokie išsireiškimai, tai gal susilaikysiu.

Dandis | 2017-10-05 21:35:06

Žinok milijonų čia niekas neuždirbs. Įdomu kiek uždirbi, kad piktiniesi dėl kelių eurų. O jei tau neamonės tai ko čia sėdi? Bent lietuvoje tai tikrai jau nėra tokios sveitainės, kuri užsiimtu tokia veikla už ačiū ir dar patys iš savo kišenės išlaikytų neprašydami pačių lankytojų tą padaryti. Atsibusk, vaikuti.

Jungkook | 2017-10-05 20:09:16

pvz Dragon Ball šitas anime senas ir kodel turiu už ji mokėti?

AmyDrawArt | 2017-10-06 08:24:42

maan visai su tais kreditais gerai, 3 per diena uztenka, viskas labai puiku, tik jei verciat anime geriau pirma viska issiverskit tadar po diena viena kelkit ir verta bus laukt ir bent nereiks taip kankintis, nes tikrai nervina laukt Dar galetumet padaryt ''donate'' skiltele gal ten zmones donatintu bent po eura

Vysnius | 2017-10-06 13:45:06

Dėl donate skilties aš irgi nieko prieš, tai būtų ne narystės pirkimas, o tiesiog finansinis prisidėjimas.

lukachan | 2017-10-06 10:31:37

kreiditu neperku del to kad rekia sumautos e bankinkystes paslaugos dauguma usenio streamu ledia atskaiyti banko kortele be jokios e bankinkystes kad ir taip visu zinoma zadimu flaforma steam turi banko koretele ir perki o del paysaros paysera reiklaujia daug konfidencialios informacijos kurios dauguma vartoju nenuori doti tesiog zmonies nervina kai rekia pildyti daug dokumentu apie save nuors susikurti e bankinkiste butu galima per pora valandu visi nuori ko papraciau gerai kai turi grynu pingu tai galima uzeiti i banka bet ir vel laukti tose eilse nervina

AmyDrawArt | 2017-10-06 10:37:53

tai tu su adminais gali pakalbet ir pervedima padaryt

Dainius :) | 2017-10-06 11:17:49

arba pasirinkti apmokejima paypal ir ten pasakyti, kad su cc atliksi mokejima... viskas imanoma, nereik cia nesamoniu rasyti.

DomKe | 2017-10-06 13:03:30

Del kreditu nesiskundziu nes perku kiekviena menesi naryste nors tik paziuriu nuo 2-4 seriju per vakara nes diena bunu uzsiemes o vakarais tai puikus laiko praleidimas. Beto naryste padare geros įtakos sitam puslapiui nes puslapis nebeuzsidarineja, vertimai paspartejo, o tie kurie nesugeba narystes nusipirkt, jie apasiriboja anime ir galbut suranda kur naudingiau laika isvaistyt.

AnimeHerojus61 | 2017-10-06 13:36:56

Jei kas sako, jog nesąmonė, tai ir nesilankykit puslapy. Tai yra vienintelis Lietuvoje psulapis, neskaitant anime zonos, kur galima žiūrėti anime nemokamai, aukšta kokybe, bei dar rinktis iš daug kūrinių jau išverstų. Kuo mažaiu tokių kaip jūs, tuo geriau, nes nesuprantat visai, ką reiškia sunkus darbas, mokėjimas už serverį, neigiami komentarai, atlygio jokio. Per aukojimą surinko centus, tai visai nerėkaukit, kad negalite žiūrėti normaliai ir nenorite pirkti narystės. Neslėpsiu, man irgi nepatinka kreditai, bet patyliu su piktais komentarais, ir visai suprantu, kodėl imtasis tokių priemonių. Jeigu mokat angliškai žiūrėti, tai ir varykit, aš ne per daugiausiai moku, tačiau toks žiūrėjimas jau kasdiena virto...net ir retai amf lankausi. Šiaip gal galėtų padaryti, kad kreditai kaupiasi, nes už apžvalgas gavęs 2 kreditus, ir nuėjęs greitai miegoti, praradau abu.:/

Jungkook | 2017-10-06 15:25:18

ta naujaji administratoriu reikia isibira tremti jis božes išpera ir tiek

Povilas/Žiogas | 2017-10-06 19:41:33

Čia apie mane? Nes aš čia naujausias Adminsitratorius O sibire ir tai gyvena geriau nei Tu, Ir mandagesni ir supratingesni žmonės ten gyvena.

DIABLO | 2017-10-06 16:10:21

Turi savotisku pliusus ir savotisku minusu tie kreditai asiku ziogo puiki ydeja noliferem nulipt nuo pc y tikra gyvenima iseit bet kartais iki galutinio tikslo truksta 1-2 kreditu tai kartais suerzina ziurova aisku kaikuriuos atbaido prenumeratu pirkimas gal kaikurie tiesiog neturi lesu jai isigyti kiti tiesiog tingi ar mano kad del vieno anime ar jo keliu naujiai isverstu ep neapsimoka pirkti ypac kai atsiranda nelabai patraukliu varijantu todel tas laukimas 3 dienu pradeda atsibost bet kita vertu jai nori gali ir pakentet dabar apie vertimus kaip ir taip aisku anime yra ganetinai populeru didzioji dalis musu moka angliskai deja kita dalis nemoka tai jiems tenka arba laukt kol vertejas uzsimanys versti jo norima egzemplioriu arba mokytis anglu kalbos deja verteju pas mus nera tiek daug kad anime lietusi kriokleis ypac tie kuriu mes norime tai priklauso nuo vertejo ir jo turimo laisvalaikio bet manau kaip kazkas pasake gera yeja yra balsavimas ir parama isivaizduokim situacija augelis verteju turi neviena projakta kury noretu isversti jaigu jis paimtu ir pateiktu musu visuominei savo norimus proektus kokiu minimu 2-3 kitaip taren paklausytu kitu nuomones ka jie noretu ziuret manau visi gautu tai ko nori balsavimo budu 2. Parama galetu sikrt ir paciaim vertejiu gal nebutinai metereli ar finansine gal uz tai gautu kazkoky bonusa kuris paskatintu netik dazniau kazka versti bet ir tai daryti su didesniu noru ir taip tobuletu. Tokiu progresu mano nuomone butu galima pritraukt netik daugiau anime ziurovu bet ir zmoniu norinciu uzsiimti vertimu butu perdaug jau prasyt ygarsintojiu bet gal sugrystu senoji mada netik parodyt savo lietuviu kalbos zines bet ir iskalbinguma. Toke yra mano nuomone.

Jashin | 2017-10-06 18:37:30

Labai džiaugiuosi kreditų sistema, manau geras būdas paremti svetainę neplėšiant pinigų iš žmonių kišenės. Jeigu nori žiūrėti nemokamai, žiūrėk su saiku. P.S. po kreditų įvedimo išnaudojau net 3 kreditus (t.y. pasižiūrėjau 3 serijas). Taip, kad tų 3 kreditų daugiau negu pakankamai. Man asmeniškai užtektų ir vieno kredito mėnesiui.

TheScythian | 2017-10-08 06:38:06

kreditai- puikus dalykas. Dabar viskas amf beveik subalansuota. taip, kaip ir turi būti

Bangtan | 2017-10-09 12:28:50

Manau taip, kaip yra dabar, yra daug sąžiningiau visų atžvilgiu. Nieko nėra už dyką.

ReDragon | 2017-10-21 20:12:12

Absurdas. Sumokėjau banku už narystę, bet jos negaunu.

Klaudijus | 2017-10-21 21:57:08

Sistemoje nematau, kad būtų, nebent tiesiogiai el. bankininkyste, jei taip, teks tuomet palaukti.

black | 2017-10-22 00:53:19

Kuo puikiausiai užtenka tų 3 kreditų į dieną. Vieną išskrinkęs po darbo dvi tris serijas pažiūrau ir gana. Nors savaitgaliais galėtų pakilt keliom serijom, bet tiek to atsiranda daugiau laisvo laiko kažką nuveikt namuose.

Norėdami parašyti komentarą turite patvirtinti elektroninį paštą.